Wednesday, August 02, 2006

hari..hari..hari..........harimauuu..hasel

harituh aku lupe nak cite..mase hari kebakaran (refer to previous post) tuh terjadi, wafa ngn fabog dtg melawat mlm tu sbb saje2 la ade shiang dengang mattang (geng ganung) kt umah aku. derang sampai around 1230 am. aku ade bli blind 2 ktol nak ltak kt tingkap yg pagi2 ade bende akan menyinar kt situ. bende tuh ialah matahari pagi yg kaya ngn vitamin d ke ape ke yg aku xsuke. sbb kaco tdo aku a semestinye. so aku pon ble 2 blinds yg kene gantung kai skru yg ade cangkuk tu. tp problem die camne aku nak skru ke dinding batu, mane logik sial. so pa pon bg idea kt umah die ade drill. yg bunyik bising tula, drill berjename bosch. wafa ngn fabog pon sampe n kitrang time tuh tgh men winning eleven ramai2 huha2 wat cam kt utp, lupelak yg ade jiran tetangge di sekeliling. kitrang pon sebat jela gelak2 sambil aku pa ngn fabog sibuk drill dinding.. "greeeennngggg" bunyik drill yg cam salah je penggunaan bunyik aku.. greeeng cam bunyik mel men tulang badan die..greng greng, hasel! ok lpas drill2 tuh tbe2 pakgad suloh2 kai torchlite dr bwh maybe sbb bising sgt.

yela ko bayangkan dulu time f5 men boling lam dorm pon roskam ley dgr dr umah die yg cam 500meter dr blok kitrang. nikan drill berkuase 400hp yg die kt bwh tuh je..sure jiran2 dah komplen, tp kitrang wat bodo je..die suluh2 kitrang pon stop jap,pas2 samung lek, hahahahaha!! pas2 die wat bunyik kai mulut tuh.. camne aku nak tulis ni demm! chwit ke butuh apeke xkesa la..nazya lak g layan chwit2 dr atas, baka gle pakgad tuh..pas2 gelaknye gelak sampai tbe2 ade oang ketuk pintu.. tok tok tok!! nampak a kaki dr bayang2 bwh pintu tuh..byk kali mamat tu ketuk.lam mase 0.35 saat, rumah jd sunyi sepi lampu dah tepadam n tv tuh elok je on ngn winning tp oang sume ilang dah lari masok bilik nazya, bilik aku ngn beyo..hahahahahaha!!mmg hebat menyuruk kitrang ni.


lpas dah nyuruk lam bilik, still ade ktok..tok tok tok tok tok!!kitrang wt dono jer.. padehal oang tu bodo, pintu kayu tuh ley je men tolak je,wahahaha.. tp maybe die xsdar pintu tuh osak dah, hahahaha!!! pas2 dah 2-3 minit snyap..ade tok tok tok gak..rupenye nazya wt klaka die ktok pintu bilik die..bodo nye nazya botak (nazya dah botak kembali slpas naza keje 7e hari pertame smlm)..abesla cite..lpas tngu 30minit oang tuh blah, kitrang pon turun la g syed makan roca cirit. name roca tuh roca cirit sbb beyo asek cirit je lpas makan roca tu, kitrang sume lakzjer die je ngade. bodo bentong peghut lemoh!! haa, 1 g.. pagi td aku bgn tdo then suddenly ade bau kebakaran ngn asap byk gk..sah cine bwh smayang..hahahaha!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home