Tuesday, July 25, 2006

siti's wedding in lipis, LRT and tayar, gay song, kene maki, bbq gradderz, goodbye

tifa nyer weeding harituh marked as the 1st person in our batch 9701 that got married.. officially! tp xto gak if ade antare2 kite yg kawen kt siam xpon nikah koboi (sila rujuk paper kosmo beberape minggu lalu). anyway, first time aku layan konvoi kete dr kl sebanyak lebey kuang 15 bijik kete pelbagai jenis, majoritinye terdiri dr kete buatan malaysia.. alhamdulillah, sure tun M suke..hahahahahaha! mase kitrang sampai2 je, dah bising cam sial and tros g serbu bride..bukan bridesgroom yer. wafa ngn slambenyer tros naik kt stage kt pelamin tuh panceng2 sumerang amek gamba then tifa ngn husband die tpaksela layan skali. lpas kitrang dah layan2 amek gamba kitrang pon bising2 kt atas tuh cam budak xcukop umur sambil dperhatikan oleh ramai oang2 tua. kitrang tros la makan.. tp tbe2 kitrang sedar ade satu pengumuman.. "kepade ibu dan bapa pasangan, sekarang adalah sesi bergambar" <- abestuh kitrang potong line ke tadi?? nampak gayenye mmgla..hahahahahah! tp bende plg sial ialah epoi ngn joe layan karaoke kt dpan tuh klaka cam sial sbb ramai gle oang tgk.. dahla due2 kai baju batik kaler same ngn joe lak kai spek itam sambil nyanyi.. epoi nyanyi lagu gadis mlayu mawi tu joe lak nyanyi lagu seroja ke apetah yg jamal nyanyi tuh.. lpas abes kitrang pon g semesta sbb ontheway, amek2 gambaq sket pas2 blah..tamatlah perkahwinan siti di kuala lipis..tp siti farah kamarudin bkn siti nurhaliza tarudin..amin!! smoge mereka bahagie hingge ke selame2nye..

***********************************************************

smlm sgtlah fia pas2 lrt bodo tuh ley rosak lak kt bwh tanah manetah..lpas aku kua je dr ocbc tbe2 rase cam ade riot, lam hati aku igt ade peperangan ke ape ke..sbb polis bomba ambulans sume cam keco2 kt lua masjid jamek nye stesen tu..pas2 ramai gle oang bekompol2 kt lua tu. aku pon tanye2 rupenyer lrt rosak.haish, mase tuh dah kol 845 then aku pon pikir babi ngntok ni, kene blk gk..tah mane aku melilau g jln tar, jln raja laut ke jalanraye..blasah je sume carik cab, dpt la soang cab TBG yg baik hati..aku pon g la lrt bangsar pas2 amek kete aku yg park kt paking india rm4 sehari kampeni aku bayarkan.. aku pon balik umah ngn epoi, mak aku dtg tp taya die pancit.. lpas aku ngn epoi jack2..jack tuh bkn name ake..eh, ake jack ek?aku pon xigt.. tbe2 kete tuh cam fia die tgolek..siyes fuckin tegolek..eh xla tegolek..jack tuh tefia jap..kete jatuh..babi first time aku alami situasi camtuh..mak aku dah panic aku ngn epoi lakzjer..wahahahaha, pas2 ade la cine ni bagi jack hidraulik..dptla pasang gak taya tuh.. penat cam sial jugak smlm, lpas layan burak2 jap lam 1 lbey aku pon fyb..

***********************************************************


the 'gayest' song ever..damn lagu muse baru single bodo tu mmg cam lagu britney spears.. ooo baby im a fool for bla2..tah aku xsuke..sak ess gle.. sape dah dgr satu album cam aku nescaye akan tros muntah ijau on the spot.huhuhuhu

***********************************************************

smlm aku kene mrh ngn annie, malas nak cite tp baka gle tp sbb aku cool aku repot kt watie, watie kaverkan ckp die yg bsalah..hahaha. annie projek manager utk projek ni sbb die client.. kitrang vendor je. smlm aku keje soang2 kt cni mmg mintak kene marah dahla aku dtg lamat..hahahaha, pas2 xley nak SSH solaris kt great eastern..mmg baka a aku call a annie ni pas2 die maki knape aku xcall ricky or darren sbg oang network..g mampos a aku nak call die..kate proj manager aku vendor baru keje 3minggu g mati aku nak ckp ngn derang mane aku ade num tpon, anyway..hahahaha..g mampos la smlm..

************************************************************

thanx kt beyo ngn diyana dtg melawat saye di ocbc masjid jamek utk lunch harituh,hahahaha.. arini jaja lak nak dtg..kalo tabo mmg aarrrr..huhu.. maqan! haaaa, 1 g.. bbq gradderz kt apartment maybe weekend ni sape xutp gradderz xbace blog ni padan muke sbb jemputan terhad melalui blog je..sape xgrad g padan muke gak..wahahahaha.. the thing is aku ngn beyo nk bli kambing ngn ayam banyak2 n bbq.. then koang2 sume share a bende2 knickknack len2.. cam air ke whatsoever..k?nnt aku konfemkan by thursday sbb tkt gaji xmasok g camne nak buat..wahahaha, aku kene bukak acc maybank ni kalo x gaji lamat 3 hari wahahahaha..

************************************************************

goodbye to zinedine zidane and dennis bergkamp!! seriously im gonna miss the both of u as the entertainer of the world of football. ill always remember those skills and art that u guys have performed. without the both of u the world of football will be a bit quiet. au revoir to zidane, the best player of the world till he headbutted materazzi (sbb die dah redkad dah abesla zaman bes player die).. vaarwel to bergkamp, the deadliest striker in the hole that connects the finisher with the midfielder..the bergkamp testimonial was perfect with ian wright, overmars, seaman, rijkaard, and even van basten and cruyff.. nice to see them playing again!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home