Friday, July 07, 2006

mattafak?

pade satu masa dahulu, zrb a.k.a. zurabes ssh nak mendengar oang ckp perkataan kotor/talk dirty/cakap xelok/bende lucah seperti babi, bodo, sial, dan pukimak apetah lagi..tp baru2 ni aku berburak ngn zrb kt ofis sbb sangap..dan aku dpt kesan sesuatu..zrb telah berubah jadi sdikit jahat mungkin disebabkan oleh pengaruh rakan2 sebaye di kawasan perumahan ataupon dr adik2nye yg nakal..ataupun ntahlaa..sile lihat di bawah



xde bende ley aku comment..aku tegamam seketike.."nampak tu aku tulis woii" hahahaha.. tp mmg nice..hahahahahahah..n1 zrb!!

ps - zrb soh aku ltak printscreen yg die sbrnye typo..tp mungkin tuh die tgh cover je..mungkin alibi..mungkin die mmg sengaje..mungkin die mmg silap..hanye die dan tuhan yg tahu..hahahahahahahhahaahaha (gelak jahat)..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home