Friday, August 11, 2006

saye jahat, kerete free?, debutants, bbq, haiyak

yeay harini dah jumaat.. smmgnye hari jumaat sgt bergaye sbbnye ley lunch 3jam, hoho..xbaik aku. tol2, marilah g smyg jumaat!! anyway harini aku plan nakg klcc mase lunch nak tman watak X g membeli belah baju convo. aku xley tulis name watak tu sbb xbaikla kan tulis name oang len xg smyg jumaat. hahahahahaha~ arini aku soloranger g kat ocbc. dah 3hari aku soloranger tp aku lakzjer sbb dah hebat skang hahaha..ni ialah pos hasel!

**************************************

haaaa, bende ni berlaku mase kames senja arituh. aku tgh balik dr ocbc naek lrt n turun la kat putra bangsar sbb kete aku park kat ctuh. sampai2 je kt lrt tuh nampak cam meriah semacam je ramai plak oang2 kt ctuh yg tgh bediri2 cam borak2 aku wat donno jela. sampai kat kete tbe2 ade minah cine ni dtg. dgn loghat cine die, die ckp

cinepompuan - cing co ceng hua maa chow walow cing cek ngaa
cine(aku) - huh? i dun speak chinese la..sori
cinepompuan - waaaaaaaaaaa, abg melayu meh? [ngn muke pandai berlakon tekejut]
cine(aku) - yelaa, nak ape? [kimak aku nak g shopping ni jgn a kaco]
cinepompuan - waa abg umur blape?manyak pandai ini, buleh bli keleta maaa..
cine(aku) - saye mmg bakat pon [sbrnye ayah saye bli wahahaha]
cinepompuan - abg, abg slalu shopping dkat mane? saye ni dali bla2 ade 'pomowtion' utk beri voucher free saje. abg hanye perlu buka ini sampul dan tros tandatangan n bwk pegi kedai la n shopping laptop ke pc ke
cine(aku) - x minat!! lgpon saye dah ade dah sume tuh[aku dah taula trick ni,wahaha]
cinepompuan - abg, ini free saje lagipon tlgla..saye mau dpt komisyen
cine(aku) - yela, saye dah lambat ni xde mase nak dgr cite nak bagi sampul baktang!!! [bukak jela kang die xnak blah plak]

haaaaaa, koang tau x cite alan ngn nazya yg kene bende yg same??huhu.. alan kene kat rnr sg buloh last sem ,mase kitrang blk kl kjap time fyp alan cite kat aku sbb mamat cine tuh siap ade kt ctuh g. nazya lak kene ade oang ketuk pintu umah aku kt flora time tuh..samung blk kt cite aku..lpas aku koyakkan sampul bodo kaler ijo tuh die pon amek la sampul tuh

cinepompuan - mali saye tgk abg menang ape.. [tbe2 die terdiam mate tebeliak sambil tlompat2 muke dah kua air mate.. hebat gle minah ni blakon]..abg abg, waaaahh wahhhh abg tau x abg menang ape?? salam saye dulu mari2..
cine(aku) - [alaaa, mesti kerete nye].. haa ape ye? kerete kott..
cinepompuan - yela, waa abg..tahniah2, abg mng kerete perdana.. ok2, abg pegi ofis dptkan cop n sign, tros ley mng kerete.. cpat abg, yeayyy yeayyyy..
cine(aku) - hmmm [gle kimak minah ni terer nak mati blakon, kalo yg lelaki sure xbakat camni, sampai air mate kua duh..kagum] xnak laaaa!!
cinepompuan - abg, kenape ngn abg ni, kerete pon xnak ke?? haaaa?
cine(aku) - xnak!
cinepompuan - ok, tenkiu! [sambil tros blah]

persoalannye.. kalo la bebetol mng kete nape die blah camtuh je lpas aku ckp xnak secare keras 2 kali? soklan kedue, nape byk ngn kampeni nak bg kete ni apefakk? soklan ketige, dah xde soklan dah..huhu. alan dulu mng kete waja, nazya mng kete nice skek, toyota kott kalo xsilap, aku lak perdana. hahahaha!! mase harituh aku ngn nazya dah glak2 psl bende ni sbb nazYa kene time las 2 weeks. alan a first kene tp die xcite kt ramai oang.. tp yg nazya mmg klaka a sbb mamat tuh ketuk pintu n lpas nazya mng kete gak, mamat tuh ckp 'abang, bagi saye call supervisor saye dulu..tp saye xde kredit. pinjam hp abang ley?" time tuh mmg bodo bakk la..

aku dah bincangkan bende ni ngn nazya sbrnye, time harituh lepak kt flora ade la soang budak utp ni..die soang pompuan name die dirahsiekan.. nazya nampak la mamat yg bagi sampul surat "Wah, abg mng kereta" kt minah tuh pas2 minah tuh cam tepengaruh a..tbe2, kitrang glak2 nazya ckp.. tbe2 tunggu 10minit tgk minah tuh bwk blk kete honda.. ngangak! hahahaha.. tuhla cerite die, kalo koang nak tes2 manela tau ley mng kete.. g la carik2 oang2 camni, sngje sure ade..skg makin menular ni,huhu.. anyway, aku xnakla mng kete aku nak mng moto je tula aku minum ali cafe..hahahahaha.. hasel!! "saye menang motttoo"~

**************************************

waa debutants scored on their debut, n1 to mark gonzales and craig bellamy!! ynwa..

**************************************

weh gradderz, wiken ni bbq.. kamans2 kalo lg power bwk a makanan sket2 hahahahaha

**************************************

actually tgh sgt2 bz skg so sori if post2 sume xbes hasel n pendek2.. cam sgt susah nak bloggaz kt ocbc ni..down! anyway, happy treasure hunting to treasure hunters sekalian..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home