Monday, March 06, 2006

what to do??!!

nak grad dah ni??tuh pon kalo pass FYP.. nak pikir2 fyp ni bende yg nyusahkan btol..agak serius a sbb cam stakat nak buat projek dah lebey drpd 40 projek kot dah bjaye siap and separa siap kat utp ni.. ape g yg derang nak?? (rizen sbb malas).. hmm, xpela redha je la 4 kredit hour.. sbb aku dah bincang ngn pa.. kalo dpt d pon puas hati asal dpt grad.. n kalo fail pon FYP mmg aku wat kt umah baya programmer lain buatkan..malas gle dah.. hmm lpas grad nnt nak buatpe?? ssh tol nak pikir..kene keje ke??demm, arituh terjumpe nua' kt pertama..demm, xnak a keje camtuh..cam agak down..die keje ape dirahsiekan tp cam agak down a.. cam xbes pong!! anyway, masing2 ade plan nak keje ape pas grad..cam aku.. aku nak fia2 kt umah lu.. then pikir..ade la plan2 sket tp cam masih xkonfem sbb ntahla.. still have a lot to think of.. ade idea x nak keje jd ape? xkan gigolo kot wpon lpas aku tgk deuce bigalow rase kaye je jd gigolo tp cam xnak a..wahahahaha.. bak kate pa ngn nazya, jd polis orais gk..hahaha, alan plak nak jadi askar.. mmg misteri dan pelik tp sronok bakk bincang2 psl tu..papehal hopefully sumerang hepi a after grad but papehal geng2 sekalian hasruslah kite bermain luckyball, berjudi dan juge berfantasy futba..wahahahaha.. haselam!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home