Sunday, March 05, 2006

road trip wif gigsi

aritu aku ngn c wat satu roadtrip gile2 g singapore sbb nak tgk oasis.. stragel abeskan duit makan pasir je nak g sane.. kitrang mmg roadtrip sbb nek bas and xde tmpt tinggal and men ltop je g..hahaha.

gerak from utp rabu malam kames kol 830 tah ape gle bas konsortium tuh ltop kol4 pagi dah sampai singapore..mmg aku ngn c berlegar2 kt jalan raye cam pengemis hahaha.. dpt a jumpe kdai layam baca celsi.. then, jalan2 tros g amek tiket at 945am..jalan2 kt orchard road..

nak pendekkan cerite sbb byk gle halangan dan dugaan aku..aku duduk kt umah pelacuran je..30sing satu malam..hahaha, cam sial..turun je bwh beratur prostitut cine..hahahaha..tp aku ngn c xde mase xde tenage dan xde wang nak buat bende2 camtuh.. dipendekkan lagi cerite, sampai stadium..truje nak mati

everything startedat 9pm and ended at 11pm.. malas nak cite..tp bes nak MAMPOS!!! they played a few new releases.. but champagne supernova, live forever, dont look back in anger, wonderwall konfem a ade..mmg layam nak gle time tuh..

then pnat nak mati asek menapak je sbb c kedu nak mampos nek bas..kaki dah cacat blk fia..sok kol 6 pagi kitrang bgn carik bas then tros blk ipoh..fiaaaaaaaaaaaaa..smpai ipoh nek bas dr medan kidd yg aku igt stesen tuh dah xde..hahaha, bas kaler ijo byk rempits lam tuh..sampai utp aku jalan ikut jalanraye sampai la lanstone tumpangkan..hahahaha.. malas sbrnye nak cite..xde mud nak tep..sajeje.. nnt rajen2 aku ltak gamba..

ps - singaporeans sucks..poyo nak mati

0 Comments:

Post a Comment

<< Home