Sunday, March 05, 2006

euphonious - sampai skg aku xreti eja

at last..mase final sem la akhirnye aku dan kwn2 memiliki k*** yg agak keras sbb berjaye mendaftarkan diri masok bende alah ni.. bile g kan nak join,hahaha.. harap maaf atas penggunaan bahase yg agak kurang sopan.. gigsi band len, so band kitrang ni cam agak underdog dan name band amatlah buruk - GENGARIONG.. atau pon geng bariong..wahahaha, epoi kasik..xley watper..die yg tgh pegang pen mase isi borang..aku trime jela..wahahaha.. tp ramai sbut gengarien..xbesh..nnt segan a aku..ahli band kitrang ni cam lbey kuang sume amatur2 jela..sgtla playful dan funny dan yg penting sume malas nak trening..hahaha..ni lineup band ni..

epoi - vocals
mel - guitars
mattamin - guitars
wafa - bass / backup vocas
dab - drums
arien - bass / tamborine
nazya - organs / backup vocals
kh - trumpet

mmg 8 oang je..tp bajet xlpas prelim pon..wahaha, men lagu let me go by cake and jika kau bercinta lagi by flop poppy.. supportla kitrang yer..wahahaha
kh dijemput sbb dieje reti men trompet yg aku knal, nazya tayang camla reti ngat men kebod, len2 cam biasela..aku men tamborin sbb aku mmg bakat..xpepasal..hahahaha.. suare epoi cam mat karok bakk..anyway kalo lpas final, aku lanje satu band aku mkn and supporter yg dtg prelim..sumpah!! tp aku rase xlpas pon,wahahaha... sekian..

2 Comments:

Blogger Diha said...

wahaha gengariong..cm bes jek...jadik la cm funny rabbit...br la funny...
gud luck prelim..smuge lps la masuk final...dpt la mkn free...haha

10:49 PM  
Blogger ariencinariong said...

hahaha..cam xmampuje..hahahaha

11:14 PM  

Post a Comment

<< Home