Monday, January 23, 2006

djibodril cisse

dalam satu team yg men tadi.. si bodo dimenangi oleh cisse, adeke miss camtuh?? pakai lutut ley score kan wafarooy.. aku rase abc aka abang cekak pon ley score duh..isk2, gle down..papehal kewell mmg bes.. dan suasana di nz sgt bising - bukan sbb ramai, tp sebab ade aku yg maki cisse..hahahaha.. manu pakai cheat.. kalo lam winning fletcher richardson ngn oshea sumer 99 dinyer stats, cam team lecturer fc aku..dan satu g, evra mmg letak 30 je sume stat die..wahahaha.. sissoko ade misai kaler putih nnt aku updet.. rambut cisse cam pantat anjing..amek ko!!








tula contoh kebodohan cisse.. ikut kate hati aku nak sepak lutut die sampai die cacat xpon bagus la arituh die kaki patah patot die cacat sumur idop..hahahaha..baka bakk.. lpas cisse miss trus sume down manu attack dpt goll..kimakanjingggg

0 Comments:

Post a Comment

<< Home