Tuesday, March 21, 2006

utk EPOI..sorry seems to be the hardest words..hepi bday!!

firstly, nak wish happy belated birthday to epoi..and paid!! anyway, post ni khas utk epoi and aku buat ni sbg birthday present die yg ke 22.. aku dah sound epoi yg aku akan wat birthday present die arituh tp sbb mase xmengizinkan(eufonius), aku tpakse la lamatkan sket..lakz a poi..nnt kalo aku bg awal2.. ko xnak nyanyi mlm tu..hahahaha.. ok firstly, aku nak tunjuk 1 gamba yg ramaibakk oang knal..bende ni slalu ade atas meje epoi..jap2.. haaaa, ni dier

hoho..sbb aku dah weng stadi GIS, sure korang xnampak kan..hahaha.. bodo bariong, jap2 aku besarkan..



ok, bende ni nampak cam normal je..mmg a nescafe biase yg ley dibeli dr kedai kr rahmath, tp kan..ni a bende yg epoi minum sehari 6 kali kat bilik die..dah nampak a kopi mmg memudaratkan dan ley jadi ketagih sbb mengandungi kandungan kafein yg agak tinggi..tgk org tua dah ketagih..huhu.. so ni la minuman kegemaran epoi skg..sampai kalo g mapley ke, kedai rusna ke die akan order minuman yg dianggap basic ni - nescafe tarik!!

tuh baru intro je epoi, birthday present ko blom siap g..ok bermulalah cerita di suatu pagi yg hening (hening ni indah kalo koang nak tau..aku igt lg mase aku darjah 5, aku masok pertandingan pentomin pringkat negeri.. die nyer stat2 camni, pada suatu pagi yg hening,sang kancil jalan2 di dalam hutan..bla2.).. bende ni berlaku cam dah sebulan lebey yg lepas tp dirahsiekan sbb cam klaka babi..yg tau time tuh aku ngn teeos je..sbb teeos berade di tempat kejadian..wafa mundoq baru tau arituh..hahahahah.. ok sambung balik. mase tuh aku suke lepak bilik epoi sbb cam awal2 sem, sajeje nak test2 duk tingkat bawah skali.. pas2, satu hari tuh aku busan gle aku malas nak tdo layam videoclip epoi yg sume indon tuh..tmasuk la lagu ratu - sakit pinggang aku (hati aku bingung, ketika dia bilang cinta....ha camtu lirik sebenar die) ngn sume lagu peterpan..lpas dah pukul 10 camtuh epoi ngn mundoq g klas pas2 derang g jumpe supervisor..teeos pemalas minggu tuh so die lepak ngn aku layam initial D bahase mandarin yg xbes tuh.. aku cam kagum gk a ngn si pelakon tuh sbb drev muke fia cam pijakk tp power.. tp kan, satu persoalan lam citer tuh..die bwk kete member die dah tunggang langgang sbb die xley bajet(kete member die xbikin bakk g)..kalo kte bagi si hero ni kete evo ke, skyline ke..sure tunggang langgang gak kan..kire die xdela power ngat..hahahah, die reti bwk 1 kete je..huhu..

ok, seperti biase sambil sangap layam cite mandarin surela isap okok.. bahase mandarin ni ble buat movie jd xbes sbb die supan sket.. cube dgr.. wa pu ming pai..gle supan - maksud die.. aku xreti ckp cine..hahaha (wafa igtkan aku blk lpas klas CE arituh..nice).. ni ashtray epoi kt bilik..seketul tupperware kaler merah yg aku rase dpt free kalo bli nescafe seperti gambar di atas..




ok, ni bekas die..nampak agak habat tambah2 ngn ludah dan lain2.. ko tgk kesan2 itam kene cucuh ngn rokok lagi..tp bekas ni agak stended a..kalo kt rumah sure ade kerepek dungun lam tuh..btol x poi??huhu..mase aku isap rokok bekas ni tebukak cam gamba la..elok je kt tepi aku, aku pon isap sebatang, 2 batang..3 dan seterusnye..time tuh teeos xsampai g..so aku layam jela cite tuh soang2..pas2 lpas teeos sampai aku pon isap jela rokok..layam cite tuh ngn teeos lak..sambil2 tuh die cite a pasal taik yg baru die makan utk befes..aku layam jela..hahahaha..
pas2 aku isap g rokok ngn teeos..aku isap lu baru teeos..lpas abes isap aku buang la rokok aku..pas2 teeos pon abes, die nak buang gk puntung die..tbe2

WAHAHAHAHAHAHAHAHA..WAHAHAHAHAHHAHAHA..WAHAHAHAHA.. BODO CINE..KIMAK GLE KO..WAHAHAHAHAHAHHA..HAHAHAHAHAHAHA..WAKAKAKAKAKA..HAHAHAHAHAH.. aku pon blur a..die pon tros amek bekas merah tuh..tp....jeng3

sbrnye salah bekas..bekas yg ni die amek die tunjuk aku..cube tgk elok2..


hahahah..kan same je 2 2 bekas tuh..equation die ialah bekas rokok = bekas gula nescafe epoi.. gle ranggikutta bakk ssh nak bajet..tp same..tp xsame..tp serupa..aishh..aku pon blur..tp aku baru sdar aku rupenyer buang ash ngn puntung lam bekas gula epoi..wahahahaha..aku pon layam gelak..

teeos - abes a ko cine epoi pukul ko..
cine - hahahahahha, pantat a epoi..
teeos - aku repot epoi nnt, bek ko wat kopi utk aku
cine - g a repot..malas aku..hahaha

aku pon bergegas g toilet dan basuh blk ash tuh..padehal gule pnuh babi time tuh..gule baru, tp tinggal separuh pas2 basah2 sket..ptt a wafa ckp arituh die nak wat kopi gule keras..hahaha, aku igt nak buang je sume gule arituh tp kesian lak kat epoi nnt die xley nak wat kopi dah..kene amek biskut gule mebon pas2 kikis gule tuh nak wat kopi..hahahahah.. tp mmg lawak babi a time tuh..aku pon xsure epoi sdar ke x bende ni..tgk gambarajah di bawah..




nampak x kesan itam kacis tuh..tuh kesan aku tecucuh gak rokok..hahahaha, tp lpas epoi blk aku ngn teeos glak2 je tp epoi cam xbajet pape..so cite tuh pon tekubur tp stiap kali kitrang g blk epoi..pas2 die tader..sure glak cam babi..

kesimpulan cerite ni ade beberape la yg aku dpt kesan..

1) sori a poi sbb xsengaje duh
2) patot a ko suke minum kopi, tambah2 ngn kafein lam rokok
3) gule basah ko sdar x?
4) len kali jgn pakai tupperware yg same
5) hahahaha..kene ko!!
6) NI LA HADIAH BIRTHDAY PRESENT KO..NICE KAN??!!

hahahaha..tamat citer aku..sampai skg aku asek glak je layam cite ni..tp aku nak mintak maaf kt epoi aku cuak nnt kene pukul..hahaha, tp xcuak pon..sbb mmg aku dah simpan nak bloggaz..hahahahaha.. sori a poi..hepi 22ng bday!!!

ps-teeos, ko xley baka aku g..hahahahaha

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

these things do happen..

2:57 AM  

Post a Comment

<< Home