Friday, October 06, 2006

hello..did u miss me?

hye guys..mesti koang rindu nyer,wahahaha.. anyway aku dah sminggu keje kt mtbe tuh, sgtla sangap xde geng..then everyday blk2 je sure buke pose pas2 tdo awal..arini aku masak nasik..sbb rudy penat akibat men futsal mlm td..bodo tol..xto la nasik tuh jadi ape..mungkin tpakse pakai pepatah nasi sudah menjadi bubur pukul 645 japg mase nasik masak aku pon xto..harap2 xla.. hmm, kt ofis tuh derang dekoret cam kampung2..cam ade lemang tgh dibako, lemang plastik la for sure..then kain gantung2..banner, ayam itik je xde..lampu2 sume ade.. hmm, nampak cam xnak bg aku cuti ari senin je..kimak tol!! soh raye kt ofis a tuh..hahaha.. pandai maen ni bos aku. aku xite pape g kan kt mtbe tuh. aku skg kai pas sementare je sbb xsiap g pas yg bebetol tu tp ley la masok2 pintu ngn paking,so xde masalah sgt. department aku name die human resource management..ade cam beberape oang je lam tuh jage satu mtbe. anyway aku xigt sgt akak2 lam tu,wahahaha..br2 masok blushing2 g..xdpt lunch same2 g..so cam xknal sgt lgpon sumerang bz skg. tula aku blk mase raye nnt nak jumpe sumerang..pas2 koang kene dtg cni..wahahaha.. satu g open haus aku 4 november 2006 3pm onwards..jemput dtg eh!!! chalos nak g check nasik jap..hahahaha

0 Comments:

Post a Comment

<< Home