Friday, May 20, 2005

kejahatan bos lelaki di camtech

barukusedar rupenyer aku ni insan yg buley dikire masih mulie.. sbg intro, kat ofis aku spt yg koang tau ade 5 lelaki tp kire bos yg ade pangkat manager ade 4 la..soang tuh bos besa yg dtg ofis skali skale..bwk porsche tuh.soang g datuk kamarul yg kayeraye cam atm machine..ni lg 2 iaitu jay aka en azman ngn en sufian..haha. td lpas aku kene buli cam biase kene jd drebar g smyg jumaat kitrang g makan la kt gerai din blkg opis. mase smyg aku jumpe ghazi - aku smpat a burak2 ngn dier. camni citer die.. kitrang g masjid berempat - aku,jay,sufian ngn rahmat(bkn rocker tu)..lpas smyg cam biase g makan. arini aku makan nasi,daging,ikan ngn sayur ngn air biase teoais(kalo g gerai din,die trus je buat teoais kt aku,xyah mintak - gle cool aku ni,haha). murahnye aku mkn rm3.50 hahaha..lpas mkn kitrang start burak psl star wars pas2 sambil sambil tuh jay pon start bukak cite psl disko la apela pompuan la..bermulalah crite kejahatan bos aku..jeng jeng jeng!

jay citerla pengalaman dier suke g disko dulu2.. n die citerla kehebatan dier melayan karenah2 pompuan mude mudi sambil menari tanpe kenal erti budi pekerti mahupun disiplin. ko byg la, die cite dulu die g layan striptease kt u.s. pas2 cuak. ayat die yg agak cool ialah,'aku cuak sbrnye g tgk striptease..nnt terlebih horny..' - gle misteri weh bos aku. pas2 derang betige start la cite disko n pub yg bes kt sekitar lembah klang dulu yg sememangnye aku xtau sbb aku xlahir lg mahupun aku ni baik. derang mulela menceritekan name2 disko yg bes cam headwind,phases(camni kot die eje),manhattan,scandals,bb park, n ade kat ampang park la apela..kepak kapak,aku pon xtau..aku lynjela. jay plak ejek2 aku sbb aku xg disko - sapa!malu gk la aku sbb aku ni dak kampung klang yg hanye tau g usya bola kt mapley..hahaha!wpon rambut aku ala2 mohawk dan skang ni cam keith flint (pa ckp cam jim carrey,aku lyn jela), sbrnye aku lebey layak jd ahli masjid.mungkin nanti aku pertimbangkanla lpas blk utp, mane tau jd ahli masjid dpt line keje sngke nnt - koku maa!

rahmat plak cite "mase dulu aku keje kt penang install credit card nye system, aku lepak ngn bos aku. tbe2 ade striptease". die siap ckp die stim gak a layan - korang sedar x kegilaan bos2 aku yg skg ni dah dpt gaji ribu2. mase mude2 dulu derang lagi jahat dr kite sume. sedangkan si jay ni ckp die g disko layan pompuan dr die form 3 lagi..adeih!sufian yg cube belagak baik hanye bgtau name2 disko yg die slalu lepak tp die xciterla pengalaman dier..haha. rahmat x abes2 nak tyg power die layan striptease kt penang ke kedah tah..pas2 die cite la die siap g lepak umah si wanita disko kt dsara,masya allah..hahahaha.. rahmat ni dulu keje kerani bank gaji 550. kate rahmat,"aku pelikla,dulu time aku start2 keje gaji 600, aku bleh idop ngn bes,makan,sewe umah, n dpt g disko nek cab 3x seminggu..". aku terpegun ngn kate2 kejahatan mereke. mungkin derang dah join the dark side..huhu (gle star wars aku skg).

jay plak cite dulu kt kl ade satu disko ni(name dirahsiekan), mmg dienyer svc superb gle. die citela kalo minum tequilla, before minum kte akan gigit limau ngn garam skek..die ckp kt disko tuh..mmg ade oang pompuan hottieba yg kai bra je akan lepak kt bar tuh ltak limau ngn garam kat tetek(maaf atas penggunaan perkataan yg kurang sopan tp mmg bos aku ckp 'tetek', hahaha..sori ye rakan2)..then lelaki2 gle sex ini akan pergi ke tooot mereka dan giigit limau utk layan tequilla shot go! hahaha.. adeih2, nampaknyer perhubungan aku ngn bos semakin rapat hingge mereke berani menggunekan perkataan 't*t*k,stim dan horny di dpan aku mahupon bogel,bra sex dan lain lain. adeila!~ then die cite plak ade member die ni xsuke minum,xlayan dadah, xsuke pompuan tp die suke striptease je..satu hari die g la striptease kt uk, tbe2 kene bayo 700pound pas2 die xde duit, kene la bg sgale yg ade,waaaa ganasnye oang2 tua sbrnye. jay plak cite dulu sll g disko tauje tiara jacq yg super hot tuh mmg kaki layan lelaki hahaha.. nampak je baek oang2 kt tv tuh..n sbnrnye oang2 dulukala cam lagi liar je dr kite (ni liar bkn liar penipu)..

byk lagi yg diceritekan, aku hanye mampu berdiam diri sbb xde experience camtuh,haha..then akhir perbualan bos2 aku sume menyuarekan betape heavennyer gayaidup remaje dan bujang mereke. derang pon ckp skg down gle sbb dah xbyg disko wat camtuh,xbyk pompuan seksi yg pergi menggatal dan juge byk pubs dah jadi makin relax skg..dah x havoc or hype camdulu..hahaha, sambil sufian mencelah ckp skg dah makin 'techno' n pop kt disko. skg ni oang g disko sbb nak lepak2, dulu oang g sbb nak layan pompuan2 cine yg rusak dan cun,hahaha..adeihla ape nak jadi..

-cerite ini adalah rahsie kite..wakaka,cian bos2 aku..muge2 mereke xjumpe blog aku..kalo x mati kene fired (bak kate sunyo hahaha).. *yg sbenarnye, kalo x mati aku kene fire..hahaha. maceh sume atas sokongan dan harap maaf dgn penggunaan bahase yg kurang supan..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jangan lah kau rasa malu sebab kau masih lagi "suci". Pergi lah belajar dan cari keyakinan bahawa Allah memang ada.

1:54 AM  

Post a Comment

<< Home